Hinner mycket

Ja idag blev det faktiskt bra väder! Och jag som alltid ska vara värst och släpa med för mycket.
Dagens tyngd bestod av en tjock tröja och två jackor och en kamera och sen en väska.
Jag tror det kallas omständig? ^


Har varit och jobbat nu. Väldigt glad att jag trotsade mig själv och åkte in vid lunch och jobbade en stund så slipper jag det ikväll.
För ikväll blir det förhoppningsvis film och mys ^^ HahaH Och sen innan det upp till stallet och rida själv och sen se om jag kan få nått fint foto på Cissi o Woody.

Jag funderar på vad jag ska göra på midsommarafton. Jag vill göra den till något speciellt. ^^. (Och jag hoppas det bara är jag som så fel misstolkar den meningen)

Just nu sitter jag och njuter av ljudet till en gräsklippare och sitter i shorts o linne och bara slappnar av.
Eller så mkt som jag kan iaf.

Ska nog fortsätta med det <3

Kommentarer
Postat av: Sensei Emil

Heja Ida! Vi får väl se till att göra midsommarafton till något speciellt då! (Det är bara du som misstolkar)

2009-05-29 @ 18:03:02
Postat av: Idaa

klart vi får göra!! :D Kan bli väldans mega skoj faktiskt! Bra att det är bara jag med så skum fantasi^^. hade börjat tvivla på mänskligheten :O

2009-05-30 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0