Inte igen ^^.

Japp då har jag då varit ledig idag då. Blev ju så att ingen i mitt lag på firluftsd. dök upp så det blir hemma dag för mig med tandläkaren som min enda visit ^^.

Min kära far va väldans gullig och skjutsade in mig och sen väntade där så jag slapp vänta på bussen i mer än en och en halv timme. Fast han skulle egentligen börjat jobba vid 1. Så är aktiskt väldigt tacksam : )

Idag har jag lagat 15 varma mackor. Det ni! haha

Och snart ska jag städa sovrummen tänkte jag som tack för att mina föräldrar faktiskt är helt ok ibland :D

Kanske ska berätta lite om tandläkaren då eftersom det är ett så hett ämne. Eller inte.
När jag kom dit så va dem väldigt muntra :O blev nästa lite rädd^^
Och så kollade han och jag hade ju givetvis ett hål men endå! bara ett! :D hehe
Sen så fick jag återigen en remiss till Bettfysiologen. Har varit fri från dem nu i några år så ska bli skoj o träffa dem igen :S
Även om man bara får ont på alla sånna ställen ^
Ringde dit innan med. Bäst att ta katten i svansen eller hur säger man :'O

Så ska jag snart till sjukgymnasten med. Och ja... Lite allt möjligt smått och gott.

Kanske ska försöka hitta lite böcker och beställa hem för E.E nu när jag endå sitter här : ) För och leka pluggis.

Simning imorgon. Får skriva av mig sen på det ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0