Konfirmation för hela slanten

Idag har vi varit på konfirmation hela dagen lång. Det har varit segt men endå helt ok.
Fick prova ett dyrt teleobjektiv till min egna kamera som min fasters man har. Helt underbart :D
Så skönt när man ska fota människor med i mer avslappnat tillstånd för då är man inte uppe i ansiktet på dem och så :)
är ju rätt bra ^^. haha


Ska lägga upp lite bilder senare. Just nu är min dator min ovän och har dampat på mig sen jag satte mig och la in bilderna. Bytt till RAW nu med o inte jpeg så det kan vara därför den reagerar. Dem är ju som sagt lite större än min älskling klarar av just nu i dagsläget :)


Funderar även på att skaffa mig en hemsida eller blogg eller nått med alla mina foton m.m. som en fotograf blogg och som en hemsida för mig typ. skit va svårt detta va o förklara då.

aja ska tänka på det lite.  kan ju inte starta en till . det går ju inte X)

Nu ska jag snart ut och rida med Anneli. Ska bli skönt att komma ut lite. bort från allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0