Livets energi

Idag så började man då med att försova sig och hoppa i jobbkläderna och bege sig till jobbet. Jobbet gick faktiskt bra idag och inte så segt . Sen hem och försöka laga nått vettigt och äta eftersom jag inte är så duktig på att komma ihåg frukosten :)
Blev lite att slappa framför TV:n men sånt är bra för kropp o själ :D eller kropp iaf.

Alltså Sen är det jobbigt att hålla sig ifrån alla mina smailisar ^^ det lever sitt egna liv i mina fingrar så ni får stå ut lite iaf att dem ploppar upp här och där :D

Just nu så ligger jag på filtar och lite kuddar i solen med datorn och hög och bra musik. Känns som jag kan vänja mig vid den här levnadssättet faktiskt ^^

Allt är så himla grönt nu och det är underbart vaarmt. Ska snart ut och hjälpa mamma med dammen och så. Ska fota sen och se hur det blir :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och va mig själv och känna mig stark. Sen ska jag till älsklingen med och ut med henne.
Imorgon får vi se vad som händer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0