Lyckad dag

Måste säga att jag var väldigt skeptisk till det här Group 4 projektet men det löste sig ju skitbra. Va ju t.o.m riktigt roligt :D
Och vilken grupp<3 Den bästa med :) Ska bli roligt att fortsätta jobba faktiskt. och sen slipper vi ju göra redovisningar detta året för det va för många grupper <3 hallelujaaH Jag som oroat mej sen vi såg IB06 göra sina. :S

Pappa hämtade mig i stan och vi åkte o åt. Mycket mysigt sen så bar det av hemmåt för att vila upp sig till träningen. Jisses säger jag bara ^^ Somnar snart.

Nu är det alltså bara Teatern och IOC:n att oroa sig över. Sen är det FRITTTT. eller inte egentligen men från pressen för några veckor fram iaf <3

Men att bara sitta här och inte göra någonting är faktiskt helt ok det med. Ska snart packa till träningen äntligen! kommer bli väldans tufft. var ute och sprang igår men inte mycket. Så idag kommer jag träna seriöst skiten ur mig . :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0