Något helt omotiverat motiverad

Jag kan inte riktigt fatta. Jag är omotiverad men endå sjukt motiverad på allt.
Imorgon ska jag har skrivit en teaterkaraktär och pluggat på idrottsprovet.

Min lillebror vill jag strypa tio gånger om. Bara så allmänheten vet det. : )

Inte jättenervös för intervjun på onsdag för förra gick helt ok så har bevisat för mig själv att människor inte är så aggressiva som dem kan verka.

Funderar på idrottsprovet. Asså har inte Anearobic o sånt med biologi och göra? =S inte idrottsprov.
Räcker väl med att vi ska plugga på det till biologin tycker jag : )

Imorgon hoppas jag på en lugn dag även med prov. Sen ta hand om monsterbarnen på fotbollen : ) och sen Älsklingen och sen Grilla <3


Vill skriva något för alla dem människorna vars olyckor kostar dem livet. Och deras anhöriga. Och jag vet att alla kommer bara höja på ögonbrynen och säga: " Du känner ju dem inte så varför bry sig?". Då är man bara helt kall. Man kan seriöst inte gå oberörd när sådana saker händer. Särskilt inte när det händer i ens närhet och verkligen får upp ögonen för att livet faktiskt inte är där för att stanna.

Det finns inga ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0