Nyttig stressdag

Idag så har jag varit helt ok med maten och jag har hunnit med hyfsat mycket.

Slutade 5 efter 3 timmars teater rep och gick ner på stan och köpte en fin blomma och kruka till mamma för 300 kr :D
Inget annat än bara av ren tacksamhet faktiskt. Tyckte hon förtjänar det eftersom hon varit så sjyst och ställt upp så mycket.
Sen mötte jag cissi vi statsbiblan och vi praktiskt taget flög hem ^^. och jaaa jag är livrädd när ja åker med henne :O
Ligger man i 90 i kurvor och sen inte håller i ratten vid vissa tillfällen så SKA man vara rädd. :P

Sen hem och äta god lax med sesamfrön med någon sås med gurkor i och potatis och citron. O jaaa det var väldiiigt gott och nyttigt med för allt enligt GI.

Sen bar det av till stallet och ut och red med cissi och sen gå hem för att få lite motion någonstans i tillvaron :P
Och sen mat igen efter ett tag som bestod av rödlök och kålsallad med en GI dressing som var ritkigt god och så rökt skinka till.  MMMMMMMMM

Sitter nu här och ska gå och lägga mig vilket ska bli rätt skönt faktiskt :) från tidig morgon till ikväll så har det varit stressigt. men inte så man inte överlever :)



Hoppas missommar kommer bli bra! Hade varit underbart att fira på Öland men får ta det nästa år och kanske träffa Emma, Emil och Anton om jag har tur :P

Nu är det läggdags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0