Öland trip

Idag bar det av till Öland med Anton till stugan. var fint väder och lite blåsigt så det var bra : )
Eftersom syftet med resan va att fota så letade vi kreativt efter fotomöjligheter. och tro det eller ej så hittade vi vinden som insperationskälla :P Har aldrig varit däruppe men det såg nästan ut som jag föreställt mig.
För några år sedan skrev jag en novell om den gamla stugan och har fortfarande inte skrivit färdigt men så som jag föreställde mig vinden va väldigt läskigt rätt ^^. Fast det är nog bara jag som är lättskrämd :)

Vi va där hela dagen och städade lite och fräschade upp efter vintern och gick runt på alvaret.
Så det har varit en bra dag. Matintaget har inte varit på topp med bara mackor som föda men vad gör man när man är ute mitt ute i ingenstans :D

Just nu kollar jag på Eurovision och det är faktiskt några bra låtar med i år :O Lite chockad ^^


Tänkte att jag lägger upp bilderna om en stund. Blev ju väldigt många så får se vilka som kommer ut.
Intressanta eller ej ^^

Igår kollade vi alla på The mist och jag måste bara säga Det MÅSTE vara straffbart och ha ett sådant slut. har aldrig varit med om något liknande slut. Helt katastrofalt X')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0