regndah

Idag va det regn igen. Hade jag inte varit tvungen att springa runt ute och hålla på så hade det varit riktigt skönt :O

Idag har följande hänt:
TOK sen tillbaka till Alvesta
jobbintervju som gick hyfsat med gulliga människor ^^
hem snabbt och packa innebandysakerna IGEN! =D <3
Och nu i alvesta och ska snart ut i ösregnet igen och träffa Tinis och vi ska lära mig dyka : )
sen antingen direkt hem eller vänta på innebandyn och nya tränaren!

Och sen kanske jag kan åka hem <3

Super skönt med bara en lektion idag : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Haha, det är bara ibland jag får mina små ryck att orka med saker! :) Metoden du beskrev använder jag också rätt ofta. ;) Men jahaa, så det var detta du gjorde efter att du försvann från skolan :) Bra att du får lära dig dyka nu! :D

2009-05-06 @ 22:05:36
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0