Städning på schemat

Idag har jag städat hela dagen lång känns det som ^^

Vilken dag. Har städat och rensat och flyttat runt möbler för glatta livet ^^.
Men det blev hyfsat. mitt rum blev lite tomt men det ska in andra möbler där snart :D hoppas jag ^^

Har bytt till ett skrivbord som är väldigt gammalt men jag tycker om det : )
såhär blev det iaf. bättre än det gammla iaf. : ) räcker för mig.

ska nog jobba mig i säng nu. Kommer ju bli simning imorgon. orkar inte reagera av mig
ingen mening liksom. Känns skumt att bara gett upp. Men har man sånna lärare så blir det så.

imorgon får jag handla konfirmations present med. tänkte gå och handla lite kläder med. vet inte än bara. vill ju spara mina pengar :D

Detta har faktiskt varit en lite halv skum dag. inte van och städa såhär mkt. känns lite som att kasta bort dagen ^^. Men det var endå regnigt och mulet ute så då kan man lika gärna göra nytta inne :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt mysigt rum verkar du ha :D Perfekt mysbelysning :) Jag hade också ett sånt gammalt skrivbord innan, de är jättefina!

2009-05-09 @ 15:26:48
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0