ingen kommentar

Aktive rehab idag. Gick ju helt ok förutom att jag såg fel på klockan och gjorde livet allmänt kaos för en timme eller så. Men min snälla pappa löste det som tur var (Y) vilken tur att jag har han för det mesta.
När jag kom dit höll dem på o göra massa konstiga saker som gjorde ont som vanligt och sen kom dem fram till att dem ska läsa det här. Lät lovande. så nu ska jag prova nån behandling i några veckor som jag inte riktigt greppar o blir Aktive rehab 3 ggr i veckan. Vart är tiden?  och sen verkar som dem äntligen ska röntga mig.
Det blev ett litet hallelujamoment där jag låg på "britsen" och glodde. Hah..


Huseby var massa mys och längtar tills nästa år. Då måste jag gå där flera gånger!

Btw. körkortet känns mer och mer inom räckhåll. det gillar vi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0