ingen match imon..

Ranjii o jag har bestämt att det inte blir nån match imon eftersom mandlarna inte slutar vara svullna och jag är fortf. tjock i halsen o hjärt-trakten känns fortfarande inte heller bra.
jävla kropp. ett under att den håller ihop?

imon blir det iaf att fira första advent hos kusinen. Ska bli mysigt.

Idag har jag varit massa duktig.
Först chockar jag alla och mig själv med att sov till 2 (typ 13 timmar) sen så drar jag o mamma till stallet och ut o rider med Ninen. Väldigt mysigt! :)
sen när vi kom hem städade jag hela köket och stor del av undervåningen och sen lagade vi god mat till robinson och mös.
Mycket bra (Y)

Hittat kanske en som tar henne lite ibland. Kan bli bra om det funkar och så. Blir nog mest på helgerna men det är super när det inte går bussar för mig.

Imorgon ska mamma med dit igen kanske. Kan det verkligen va så att hennes enorma hästrädsla kan gå över lite iaf? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0