Yogapass

Idag blev det yoga med Amanda! Det var riktigt rolig upplevelse ^^ och vilken insikt jag fick i mitt liv och min kropp.
Här tror man att man iaf är smidigare än en vandrande pinne men inte. Så stel så jag kunde knappt röra mig x0
Men nyttigt va det. Så det blir mer gånger med Amanda. ska bli jättekul :D
Sen får vi se vad crazy ideer hon mer får för sig och då är det bara o haka på :P haha

Pluggar theatre RI nu. men kommer inte så mkt frammåt. Gilles är något som jag inte kommer säga för jag är arg på henne. Seriöst. hon vägrar svara på mina frågor eller nått och nu får jag inte ens fråga henne längre.
Ut med lärarna för va fan gör dem där egentligen?

Varför jag valde IB? För att få gå en kvalité linje. Istället fick vi bara kvantitet. Inte riktigt vad man förväntade sig.
Visst kvantitet hade man väntat sig men inte så oseriöst mycket på samma gång utan planering med lärare som sticker till thailand i 3 månader och lämnar en i sticket helt lost.

Men men. Vi ser det positiva i det hela.

Återkommer med det positiva.

Och sen fick jag höra att Petra inte kan ta hand om Ninen mer vilket är skittråkigt på hur många sätt som helst så just nu är oturen verkligen fast biten..

Men som sagt.. Återkommer med det positiva.

Färjestad vann iaf (Y) nått bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0