äntligen <3

Behöver nog inte säga mer än att träningen var så underbart skööönt. Kan inte sluta le sådär fult ^^-

Imorgon blir det match och på lördag med så ingen vila för tillfriskning. Det gillar vi massor faktiskt. ingen annan men jag ^^ <3

Känner mig som hemma i växjö nu för jag har varit här i snart en vecka :P men det är skönt och komma bort lite iaf :)

Imorgon blir en stressig dag, mycket som ska göras och matte deadline som verkligen inte går vägen.. Så jaaa jag är rätt körd faktiskt... Blä men men.. Jag ska snart spela maaaatch <3

Btw. Färjestad tog Skellefteå med 4-0 så jäkla skönt :D

Nu ska jag o anton traggla lite matte sen förhoppningsvis får man slappna av lite. (Har jag missat nått eller ska man inte vila upp sig på lovet?)

aja,

PUSSSSS på er! <3

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vad händer imorgon? :)

2009-10-29 @ 23:20:03
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0