:)

Idag har varit en helt ok endå. Morgonen börjar ju jäääättebra med att inte kunna varken gå eller stå. <3

Orkar inte ta mer värktabletter nu för jag blir helskum i knoppen av dem :D heh...


Igårkväll städade jag mitt rum och gud vad skönt det va. Efteråt iaf ^^, Nu går det skriva uppsatser utan att få panik så fort man vänder sig om.

Så ikväll har det blivit att skriva klart first Draft på WorldLit. Känns skönt ska skicka in den nununu så jag inte glömmer.

Men givetvis krabbar kärnhuset (Y)

Jaaaa.. varför inte liksom..


Varit liten stund hos Älskling idag med men kan inte göra nått för jag kan knappt gå. Tråkigt...=/ <3

Nä nu ska jag hoppa i säng o mysa till hem till midgård och förbereda för en tung dag. 8-halv 5 utan raster (Y)


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0