....

Idag har varit en skitdag. Asså detta viruset säger jag bara.. Blir aldrig bättre.
Har inte kunnat röra mig på hela dagen och knappt stått upp för jag börjar må så jävla dåligt. Mums..

Nu är jag så sjukt taggad på att bli frisk och ge järnet på innebandyn. Fy fan vad jag har bestämt mig att satsa 150 % på innebandyn nu efter det här. Aldrig mera stillhet.

Ska försöka springa några morgonar och hänga med pappa ut innan skolan med vovven. Och verkligen komma igång o försöka äta o sen äta vettigt.

Så får vi se hur långt det håller.

Får sluta med min medicin med för jag tror det är den som fuckar upp mig ännu mer (Y) perfaa.

Nu ska anton o jag kolla film och längta efter bättre tider ^^


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0