natten....

... jaa.. den var ett helvete.. perfa!
kunde knappt sova o allt va upp o ner. Och fick 15 myggbett trodde jag som kliade nått så ini... tills jag upptäckte att det inte borde finnas mygg nu och fick gå upp o krabba med mamma. Verkar som jag har fått nässelutslag. Mysigt o bra...
Det läskiga är att jag har bara fått nässelutslag en gång innan och det var nyår för några år sedan och precis runt samma tid på natten med. Läskigt ^^,


Jag är så otroligt färdig för att bli frisk nu. Det händer ju seriöst ingenting..
Inte undra på att man blir deprimerad i detta gråa väder o sitta instängd. Min kropp måste jobba.
Så är det bara.


Fått förfrågan av en som jag inte alls känner och som inte verkar känna någon som jag känner heller :P att fota henne. Ska bli väldigt skoj och se vad detta kan leda till :)


Snälla nån. dra iväg med mig på en hockeymatch snart. klarar inte av det häääär. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

jag drar gärna med!

2009-10-21 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0