nere.. :)

Alltså nu är jag förbannat trött på att ha ont. Äter ju tabletter hela tiden och dem hjälper ju knappt.
Idag blir sista matchen för helgen och sen får jag nog hoppa träningen imon. Känns som det inte går annars..

Matchen i fredags gick skitbra. Jättekul o spela, hade knappt ont och jag gjorde måååål!! :D
Funderade på att göra min fula målchest men som alltid annars dem få gångerna jag får göra mål så vågar jag inte X)

idag vid 5 är nästa och första matchen med u laget. känns pirrigt men roligt. sett fram emot detta hela helgen.

Nu börjar nervositeten komma med (Y)


Igår va det mys i soffan och ta det lugnt till fotbollen. som btw var helt otroligt dålig.. den va inte dålig så. men asså linjedomarna säger jag bara.. (Y)..




Nu längtar jag till sommaren och körkortet!
Tänk att köra på småvägar med de bästa i bilen och ha full volym på rosenström med rutorna nere och den varma vinden svalkande och bara sjunga det sämsta och högsta man nånsin kan! <3


Längtar lite till lägenheten med. Tänk att få bo tsmns och inreda tsmns och på kvällarna tända ljus och mysa med god mat och någon bra film. <3 finns inget bättre än att spendera tid med den man verkligen älskar :)


Men men. Nu ska jag nog fortsätta plugga.. Våra lärare är ju ändå för go´a ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0