utgång

utgång ikväll. Va mysigt. Men aldrig mer att gå på stan när det är minus 3 grader.
Det var det värsta. :O

Blir jag inte sjuk nu så ^^


just nu ser mitt rum ut som ett pant ställe fast det nästan va städat innan <3



Idag va jag o sandra och fotade ola och hans flickvänn ellinor.
Så himla söta är dem och jag tycker iaf att det blev flera bra bilder. Sen kan inte jag
kommentera mina egna bilder heller men endå.
Hoppas dem blir nöjda och tycker det va värt och vistas ute och ha sig i en timme drygt.
Dem var super mysiga och har aldrig träffat ellinor innan men hon va jättegullig!

Så det var mitt första kärleksporträtt fotografering och det var svårt eftersom jag är så glömsk så jag glömmer alla "poser" men aah det gick helt ok endå. Man får tänka på frifot så att säga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0