...

körlektion idag. fick faktiskt beröm för trots att jag inte kört sen 16e september så kör jag bra sa hon. jag tolkar det starkt som en komplimang. Sen så sa hon till mig att jag deffinitivt inte ska oroa mig för halkbanan. -^Jag skyller starkt på johan och sandra på denna punkt faktiskt  x)


Snart har hela lovet gått och jag har ägnat mesta tiden att vara sjuk, bli upp-passad av anton <3 och sen längtat till träningen och MASSA fawlty towers m.m.  inte jäättedumt lov ändå.
önskar att jag inte hade miljoner deadlines imon känns det som som pajjar allt. -matten kommer jag bli såååå ****** på... men men .. livet går vidare så att säga haha ... om jag klarar ib då vill säga.... :'|


längtar tills det fina höstvädret så det går att ta kort :D heh plus att nu har jag både close up filter 4+ och 10+!! det är så jäkla häftigt <3 glad att jag tog mitt förnuft till fånga och köpte dem trots allt.


Ikväll blir det innebandy!!!! Ska bli sååå otroligt skönt så det finns inte!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0