jobbet <3

Det var roligt idag på jobbet. Va där vid 7 så det va tortyr att försöka komma upp. särskilt när det är nästan minusgrader ute. Men värt det :D
Känner mig så lyckligt lottad.

En katt som dött under natten och en som va inne på avlivning troligtvis så det har inte bara varit roligt.
Men erfarenheter rikare är man iallafall.

Hoppas inerligt att dem är nöjda med mig. Svårt och veta men försöker göra mitt bästa och dem säger att dem är jättetacksamma att jag kan jobba. Så får hoppas på det bästa!


Pluggat lite på EE nu innan med. Har ordnat upp strukturen och så. Måste fylla i Graphical saken till Gilles med. skulle va inlämnad förra veckan. Hon kommer halshugga mig. =$
Men det är ju skitmycket nu ju!! skyller lite på det. Man är inte mer än människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0