lustigt.

Herrejävlar så mkt det är nu

fick hoppa in o jobba kväll på Bryggaren fast jag hade minst tid i världen. Men som vanligt kan jag inte tacka nej dum som jag är.

Skrivit Outline EE nu o mini på WLA1 o skickat in för granskning.
Nu är huvudet helt slut pumpat och jag bara längtar till träningen på torsdag. Det är nått sjukt med mig.

Och sjukgymnsaten kan verkligen inte snabba sig mindre med att kontakte den där ytterligare sjukgymnasten.. :P

aja. trots all skit så ser jag komiskt nog på nästan allt väldigt komiskt.
Det är nått fel med mig.


Kolla in min hemsida för fotograferingar!

http://IdasFoton.Zoomin.se

Kommentera bilderna med så jag kan bli lite bättre på att fota! <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0