Busy..



Först så plugg nu på morgonen och sedan direkt till jobbet sedan ikväll på Innebandy möte...
Ingen fritid här inte... Jag är bara fett trött på att hålla på älta skiten men lika bra och få den överstökad.. :S
Kul bara att typ hälften av dem har hört fel version som gör Dam till dumma i huvudet. Vilket jag bara tycker är sjuktironiskt. Men så är det när sorgliga människor försöker styra världen...

Nu har jag skrivit ytterligare lite CAS och ska nog hinna med lite IPP innan jag sticker och jobbar med.

Sedan efter jobbet blir det mer plugg.! Älskar att INGEN har någon aning om hur man ska skriva en IPP och det är bara 2 veckor kvar till final... skojskoj... Vissa lärare borde seriöst gå för detta är ju bara pinsamt för dem...


Hejja alla världens idioter som verkar ta över världen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0