Drömmar och funderingar



Pluggat lite IPP idag och sen byggt på lite CAS creativity timmar :) Sen varit i stallet och 
nu sitter jag här och funderar på att fortsätta med CAS och sen IPP och kanske äta med. Lyxigt. Det hinner man ju nästan nu på lovet (Y)


Något jag om och om igen funderar på är OM jag ska marknadsföra mig själv som Fotograf och OM jag kommer lyckas som det och OM jag kommer våga ta det steget och va så social med! 

Det är mycket som måste stämma och bli rätt.. 

Vissa säger att jag borde börja ta betalt men det känns inte alls bra så länge jag inte gått någon fotokurs.
Så varför inte ta en fotokurs då? .. ja..? varför inte???

Tror jag ska se mig om faktiskt. Då kommer jag förhoppningsvis lära mig lite mera och klara av ännu större krav i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0