som sagt...



Dels hatar jag lov för man går upp dagen går och man går och lägger sig. Känns inte som man gör något meningsfullt alls..
Träffat Yair idag iaf vilket var roligt. Kommer dröja jättelänge tills nästa gång så lite sorgligt. Men man är ju van ^^

Sen imorgon är det det äckliga styrelsemötet som jag inte vet vad jag ska säga i. Jag orkar inte att älta allt längre som denna himla förening håller på med och mamma är vansinnig för jag får inte alls träna med AIBK längre efter dem typ trakasserierna men vafan.. kan inte skita i innebandyn.. det är mitt liv bokstavligt talat...

Så aaah.. vet i 17 hur jag ska göra. Hur jag än gör så blir någon totalt fett sur på mig. känns ju bra..

Ska nog plugga lite så ångesten släpper en stund för jag pallar inte med äckel skolan som förstör även när man inte behöver gå där..
Leila bakar är en bra rehab för tvistade hjärnor så var god o ge mig (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0