Superbra start på dagen...



Idag har jag sovit till 20 i 12. Varför lär jag mig aldrig att dagen aldrig blir bra om man sover länge?

Hitills har denna dagen gått skit rätt rejält:

Först får jag reda på att jag o Ida bl.a. ska bli utskällda av styrelsen fast vi inte gjort något fel men ranjii är ju så go så hon har spridit ut lögner överallt så nu får vi försöka försvara oss så gott det går.
Både Ranjii och styrelsen kan se sig om efter en stämning snart för riktiga trakasserier. (Y) hejja er..

Sen nu pg.a. att fodervärdarna tror att jasmine har något i hovarna som verkligen inte är något men dem lyssnar inte så nu så kanske dem inte kan längre.. o aa palla...  Har ringt till dem andra o sagt att dem inte ska komma o kolla för jag hittat några redan.. Men dem sa att dem skulle men aaah.. allt är bara fett rörigt för tillfället
tur i oturen att det är lov för annars hade jag seriöst inte klarat allt detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0