math all day <3




Så nu har jag äntligen köpt min balklänning! Himla nöjd faktiskt. Den är enkel men elegant och efter balen så kanske hon ska sy upp den till lite kortare där fram med lite "bulligt" eller vad man kallar det och sen släp bak. Så kan jag ha den till andra evenemang också som bröllop med mera. Låter väldans praktiskt iaf. ^^


Är hos Anton nu och vi har pluggat matte nu sen vi kom hit.. är helt slut i huvudet. Har nästan suttit konstant med matten sedan halv 5-5 till nu och klockan är kvart över 12 på natten. *hejmitthuvudsnurrarintealls*

Imorgon måste jag plugga på tok för det börjar krisa som 17 med det med och med teatern :O
Hatar IB o dess planering. Är ju inte första gången jag skriver det..

Men men nu blir det nog film och sen NANA! <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0